مجله علمی آموزشی الودانش

در این وبلاگ جدیدترین و بهترین مطالب علمی آموزشی را فرا بگیرید

مجله علمی آموزشی الودانش

در این وبلاگ جدیدترین و بهترین مطالب علمی آموزشی را فرا بگیرید

آشنایی با آکادمی امید فدوی، یکی از جامع ترین منابع آموزش ارز دیجیتال در ایران

image001.jpg

آموزش کامل ارز دیجیتال یکی از مواردی است که مخصوصا در چند ماه گذشته افراد زیادی به دنبال آن رفته اند. ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته تبدیل به یک بازار سرمایه گذاری عظیم شده اند که روز به روز افراد بیشتری به پتانسیل بالای آن برای سود دهی پی برده و سعی در پیوستن به آن دارند. اگر در شبکه های اجتماعی و یا سایت هایی مانند گوگل به دنیال آموزش ارز دیجیتال باشید با مقالات بسیار زیاد و البته رایگانی برخورد خواهید کرد. مقالاتی که اگرچه رایگان هستند اما پراکندگی بسیار زیادی دارند و شاید کاربر را بیشتر از آن که راهنمایی کنند، سردرگم می کنند.

https://blog.coinnik.com/omid-fadavi-academy/

در این میان اما اگر به دنبال راه بهتر و معتبرتری را برای پیدا کردن یک منبع آموزشی کامل باشید قطعا به سراغ دوره های آموزشی ویدیویی و مجازی خواهید رفت و در این میان با آکادمی های مختلفی نیز آشنا خواهید شد. در حال حاضر، معتبرترین دوره های آموزش ارز دیجیتال که توسط آکادمی هایی با تخصص و تمرکز بر ارزهای دیجیتال منتشر شده اند عبارت اند از دوره اطلس ارز دیجیتال، دوره نوابغ ارز دیجیتال در آکادمی امید فدوی و دوره جامع آموزشی کریپتولند. البته دوره های دیگری نیز توسط منابع دیگر منتشر شده اند اما هیچ کدام از آن مجموعه ها به طور تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت ندارند و این آموزش ها را در کنار سایر آموزش های خود مانند بورس و... منتشر کرده اند. به همین دلیل دوره هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم از اعتبار بالاتری نسبت به سایر کلاس های آموزشی برخوردار هستند.

 

مزایای استفاده از دوره نوابغ ارز دیجیتال آکادمی امید فدوی

دوره نوابغ ارز دیجیتال کامل ترین و پرطرفدار ترین دوره آموزشی در آکادمی ارزهای دیجیتال می باشد و میزان رضایت کاربران را با خواندن نظرات آن ها می توان مشاهده کرد. یکی از بزرگترین مزیت های این دوره نسبت به سایر رقبای خود قیمت بسیار مناسب آن می باشد که مخصوصا در شرایط امروز جامعه ما، طیف بیشتری از کاربران می توانند از آن بهره ببرند. اما قیمت پایین تر نسبت به سایر دوره ها اصلا به معنای پایین بودن کیفیت آموزش نیست. در این پکیج آموزشی بیشتر از ۳۴ ساعت محتوای کاملا کاربردی و آموزشی قرار داده شده است که بیشتر از هر دوره مشابه دیگری می باشد.

مزیت بزرگ بعدی آپدیت شدن این مجموعه به طور مداوم می باشد و تمام کاربران می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که در هر زمان که این دوره را تهیه کنند به جدیدترین متد ها و آموزش ها دسترسی خواهند داشت. همچنین کاربرانی که پیش تر اقدام به تهیه این مجموعه کرده اند نیز می توانند به طور کاملا رایگان آپدیت های جدید را دریافت کنند.

تهیه پکیج اصلا به معنای قطع ارتباط شما با آکادمی نمی باشد، تمامی کاربران در هر زمان از شبانه روز که سوالی در ارتباط با دوره های آموزشی و ارزهای دیجیتال داشته باشند می توانند از طریق ارسال پیام به پشتیبانی سایت و یا سایر راه های ارتباطی معرفی شده در سایت آکادمی، در سریع ترین زمان به پاسخ خود برسند. همچنین ضمانت بازگشت وجه هفت روزه نیز از دیگر خدماتی است که خیال کاربران را تا حد بسیار زیادی راحت کرده است.

 

image003.jpg

سر فصل های آموزشی دوره نوابغ ارز دیجیتال

در این دوره آموزشی کاربران به ۸۶ فایل ویدیویی دسترسی خواهند داشت و مدت زمان این آموزش بیش تر از ۳۴ می باشد.

این دوره آموزشی ۱۸ فصل دارد که در ادامه نگاهی به برخی از آن ها خواهیم انداخت:

-آشنایی با مقدمات

-معرفی فناوری بلاک چین

-ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال

-کیف پول ارزهای دیجیتال

-آشنایی با انواع صرافی ها و نحوه ورود به بازار ارزهای دیجیتال

-نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال

-آشنایی با انواع تحلیل در بازار ارزهای دیجیتال

-نحوه محاسبه سود و زیان

-آشنایی با سیگنال های ارز دیجیتال

-معرفی بهترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری

 

مژده به افرادی که نیاز به دوره جامع ندارند

اگر شما با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی دارید و نیاز به یک دوره جامع آموزشی ندارید، برایتان خبر بسیار خوبی داریم.

شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه در سایت آکادمی امید فدوی تمام دوره های آموزشی موجود را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود هر دوره ای را که نیاز دارید تهیه کنید.

در ادامه سایر دوره های آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد:

-آموزش بیتمکس

-آموزش بایننس

-آموزش صفر تا صد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

-آموزش جامع خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

-آموزش جامع تحلیل بازار ارزهای دیجیتال و آشنایی با عوامل موثر بر قیمت ها

-آموزش جامع ساخت و استفاده از کیف پول بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

-آموزش جامع ماینینگ یا استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

همچنین علاوه بر دوره های آموزشی، خدماتی مانند اشتراک کانال سیگنال ارز دیجیتال و مشاوره در زمینه ارز دیجیتال، بیت کوین و استخراج هم در این آکادمی ارائه می شود.

 https://blog.coinnik.com/omid-fadavi-academy/

در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم، در آکادمی امید فدوی برای هر فرد علاقه مند به ارزهای دیجیتال مقاله، ویدیو و یا دوره آموزشی پیدا خواهد شد که بتواند نیاز شما را کاملا برآورده کند. امیدواریم بتوانیم یک منبع مفید و قابل اطمینان برای شما باشیم و همواره شما را به یک سرمایه گذاری موفق نزدیکتر کنیم. فراموش نکنید که بخش مقالات سایت به طور روزانه بروز شده و حتی اگر تمایلی به تهیه دوره های آموزشی ندارید هم می توانید از مقالات ما که کاملا رایگان می باشد استفاده کنید.

بازار ارزهای دیجیتال حدود ۱۲ سال است که فعالیت خودش را شروع کرده است و به همین دلیل فرصت های زیادی در آن برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه وجود دارد. اما این سرمایه گذاری باید به طور عاقلانه و با دانش مناسب انجام شود تا به یک نتیجه دلخواه برسد. آکادمی امید فدوی در تمام این مسیر در کنار شما خواهد بود و شما را در رسیدن به یک علم مناسب در ارتباط با ارزهای دیجیتال و رسیدن به سود های جذاب راهنمایی خواهد کرد.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال از چه کسی کمک بگیریم

در چند سال گذشته و با توجه به نرخ رو به رشد تورم بسیاری از مردم به فکر سرمایه گذاری و ورود به بازار های مختلف سرمایه گذاری کرده اند. برخی برای این کار بازار های سنتی مانند بازار ارز، سهام و یا کالا را انتخاب کرده اند اما برخی دیگر به دنیال بازار کمی متفاوت تر، جدیدتر و پر سود تر بوده اند و آن را نیز پیدا کرده اند. این بازار همان ارز های دیجیتال است. ارز های دیجیتالی که در چند سال گذشته سود های چند صد درصدی به کاربرانشان داده اند و بسیاری روز خود را با لبی خندان به پایان رسانده اند. اما این بازار ارز های دیجیتال چیست و چطور می توان به آن وارد شد و مانند بسیاری از مردم دنیا از آن سود های کلان به دست آورد و آیا واقعا این سود ها واقعیت دارد؟

در مورد سوال دوم باید بگوییم ک بله واقعیت دارد. در کمتر از سه ماه گذشته قیمت بیت کوین به حدود ۴۰۰۰ دلار رسید و اکنون ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. یعنی شما می توانستید تنها در کمتر از سه ماه پول خود را بیشتر از دو برابر کنید. این بازار آنقدر پتانسیل برای رشد دارد که ارزش دارد درباره آن تحقیق کنید و برایش وقت بگذارید.

سرمایه گذاری

همان طور که گفتیم بازار ارز های دیجیتال بازی تازه نفس بوده و پتانسیل زیادی برای رشد دارد اما پیش از ورود به آن و سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال باید برخی نکات اولیه را بدانید. سرمایه گذاری در بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری نیازمند یک دانش اولیه است که به شما در به دست آوردن هرچه بیشتر سود کمک می کند. در دنیای ارز های دیجیتال بیشتر از هزار ارز دیجیتال مختلف وجود دارد و شما باید بدانید کدام ارز ها ارزش سرمایه گذاری دارند و از کدام ها باید دوری کرد. همچنین نوع سرمایه گذاری شما نیز تاثیر و اهمیت زیادی در انتخاب ارز یا ارز های مورد نظر شما دارد. برای مثال برخی ارز ها مناسب سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند و برخی ها نیز برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب هستند.

https://omidfadavi.me/product/zero-to-100-investments-in-cryptocurrency-market-and-bitcoin

قانون وارد شدن به بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سایر بازار های سرمایه گذاری است. این بازار همیشه وجود دارد و همیشه می توان از آن کسب سود کرد. اما باید با علم و آگاهی کامل وارد آن شوید تا ضرر نکنید. سرمایه گذاری در بیت کوین نیازمند داشتن صبر فراوان است زیرا این بازار همیشه مطابق میل شما رفتار نمی کند و بالا و پایین های خودش را دارد. اما در این چند سال ثابت شده است که این بازار به کسانی که صبر دارند سود های فراوانی رسانده است و برعکس افرادی که همیشه عجله دارند و می خواهند یک شبه راه صد ساله را بروند و به ثروت بزرگی دست پیدا کنند اکثرا با ضرر از این بازار خارج شده اند. پس اگر فرد صبوری هستید این بازار می تواند شما را به چیزی که لایقش هستید برساند.


از چه کسی راهنمایی بگیریم؟

در بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سایر بازار ها و مشاغل افراد بسیار حرفه ای وجود دارند که به افراد تازه وارد کمک می کنند. مشاوره تلفنی بیت کوین یکی از این خدمات است که بهتر است افراد تازه وارد از آن استفاده کنند. در مشاوره تلفنی بیت کوین که مدت زمان آن با توجه به نیاز شما تعیین می شود، هر سوالی داشته باشید به طور کامل و اصولی پاسخ داده می شود و اگر نیاز به راهنمایی برای انتخاب سکه و یا نوع سرمایه گذاری داشته باشید می توانید بهترین و مناسب ترین پاسخ ها را دریافت نمایید. همچنین اگر می خواهید خودتان ارز دیجیتال استخراج کنید و برای خرید دستگاه و انتخاب سکه برای استخراج نیاز به راهنمایی داشته باشید نیز می توانید از این مشاوره تلفنی استفاده نمایید.

https://omidfadavi.me/product/cryptocurrency-advice

گرفتن راهنمایی از افرادی که سال ها تجربه در این بازار دارند و با موج های قیمتی بازار آشنایی دارند بهترین و مطمئن ترین گزینه برای بسیاری از افراد است. یک سرمایه گذاری درست و موفق می تواند زندگی شما را عوض کند.

کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

صرافی های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها ارز دیجیتال خود را خریداری نمایید. صرافی های ایرانی چند ماهی است که کار خود را آغاز کرده اند و شاید انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد باشند اما مشکلی که این صرافی های داخلی دارند این است که هنوز در ابتدای راه هستند و هنوز قابلیت های بسیاری که در صرافی های خارجی وجود دارند در صرافی های ایرانی وارد نشده است. البته این قابلیت ها شاید برای افراد تازه وارد و مبتدی خیلی کاربردی نباشد اما برای افراد حرفه ای بسیار ضروری است زیرا آن ها با مبالغ بسیار بالاتری سرمایه گذاری می کنند و برای اینکه از سرمایه خود محافظت کنند و سود بهترین یز کسب کنند نیاز به قابلیت های بیشتری دارند. یکی از معروف ترین صرافی های خارجی که کاربران ایرانی زیادی در آن فعالیت می کنند صرافی بایننس می باشد. این صرافی قابلیت های بسیار فراوانی دارد و انواع مختلفی از سرمایه گذاری را نیز پشتیبانی می کند. البته کاربرای ایرانی برای استفاده از این صرافی باید احتیاط کنند زیرا به دلیل وجود تحریم ها برخی محدودیت ها برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است. در آموزش خرید و فروش در بایننس به شما گفته می شود برای آن که مشکلی برای شما در استفاده از این صرافی پیش نیاید چه کارهایی انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این نکات اهمیت بالایی دارد یرا در صورت بسته شدن حساب کاربری شما در این صرافی ممکن است برای خارج کردن سرمایه از آن برای شما مشکلاتی پیش آید. پس بهتر است این آموزش ها را به طور کامل تماشا کرده تا بتوانید با خیالی آسوده از سرمایه گذاری خود و کسب خود نهایت لذت را ببرید. فراموش نکنید که بازار ارز های دیجیتال بازاری جوان و تازه نفس است و فرصت های زیادی در آن وجود دارد. پس بهتر است در ابتدا آموزش ها را پشت سر گذاشته و سپس وارد این بازار شوید.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-training-binance-and-trade-cryptocurrency

ارزهای دیجیتال چگونه قیمت گذاری می شوند؟

image0001.jpg

نزدیک به ۱۰ سال از شروع فعالیت ارز های دیجیتال و عمومی شدن آن ها می گذرد و اکنون این بازار بیشتر از هر زمان دیگری کاربر دارد و شاید بتوان گفت کمتر کسی پیدا می شود که حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را نشنیده باشد. بیت کوین ارز دیجیتالی است که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و تا چندین سال زیر یک دلار قیمت داشت و اکنون نزدیک به ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. همین افزایش قیمت بسیار زیاد در این مدت باعث شده است تا بسیاری افسوس این را بخورند که چرا در آن زمان بیت کوین نخریدند تا الان میلیاردر باشند. اما موضوعی که در ادامه می خواهیم به آن بپردازیم مربوط به قیمت بیت کوین نیست، می خواهیم ببینیم ارزش گذاری بر روی یک ارز دیجیتال به چه صورت انجام می شود و چرا باید از برخی از پروژه های ارز دیجیتال دوری کرد.


یک شبه پولدار شوید!

همان طور که پیش تر خواندید ارزش مانند بیت کوین در کمتر از ۱۰ سال توانست سود بسیار زیادی را برای دارندگانش فراهم کند و همین امر باعث شده است تا پای کلاهبرداران نیز به این صنعت باز شود. اما کلاهبرداران این صنعت از چه روشی استفاده می کنند و چرا می گوییم این پروژه ها کلاهبرداری هستند؟

روش های کلاهبرداری در ارز دیجیتال کم نیستند، روش هایی مانند ارسال سکه تقلبی و یا استفاده از اطلاعات هویتی توسط صرافی های غیر معتبر و بسیاری روش های دیگر وجود دارد که همگی بسیار رایج هستند. اما در این جا می خواهیم به سه پروژه جدید اشاره کنیم که جدیدا مخصوصا در بین کاربران ایرانی نامشان زیاد شنیده می شود. پروژه های ارز دیجیتال پی Pi Network و کینگ مانی Kingmoney و دگ کوین Dagcoin پروژه های ارز دیجیتالی هستند که تقریبا در تمام گروه ها و کانال های ارز دیجیتالی نام آن ها برده شده است. البته برای کسانی که در این پروژه ها شرکت کرده اند و این ارز ها را نگهداری می کنند، نه تنها این پروژه های کلاهبرداری نیستند بلکه باعث یک شبه پولدار شدنشان نیز می شود و قرار است همه ما افسوس این را بخوریم که چرا ما در این پروژه ها شرکت نکردیم!

اما بیاید برخی دلایل را با هم بررسی کنیم که چرا می گوییم این پروژه ها یک جای کارشان ایراد دارد.

https://omidfadavi.me/analysis-pi-network/

https://omidfadavi.me/kingmoney/

https://omidfadavi.me/dagcoin/

image0003.jpg

چرا الان؟

همان طور که گفتیم از عمر محبوب ترین ارز دیجیتال ۱۰ سال می گذرد و در این ۱۰ سال بیشتر از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال به بازار معرفی شده اند که البته بسیاری از آن ها اکنون وجود ندارند. اما چرا این پروژه ها الان شروع به کار کرده اند و این تبلیغات گسترده را به راه انداخته اند؟ دلیل آن را با کمی بررسی می توان فهمید. دلیل آن وضع اقتصادی کشور است. اگر نگاهی به سایت این پروژه ها بیاندازید اکثر کاربران این ارز ها از کشور های جهان سوم هستند که در صدر آن ها نیز ایرانیان قرار دارند. اگر به سایت CoinMarletCap نگاهی داشته باشید می توانید لیست ارز های دیجیتال را بر اساس رتبه و ارزش و معاملاتی که دارند مشاهده کنید. به لیست ۱۰۰ ارز اول بازار نگاه کنید. تبلیغ چند تا از آن ها را دیده اید؟ کدام این ارز ها به شما وعده پولدار شدن یک شبه را داده اند؟ شما هیچ ارز دیجیتال معتبری را پیدا نخواهید کرد که همچین وعده ای به شما بدهد. در هیچ کجای سایت بیت کوین، اتریوم یا هر ارز معتبر دیگری به شما وعده افزایش قیمت داده نشده است. درواقع اصلا افزایش قیمت دست سازندگان و مدیران یک ارز نیست. ارزش ارز های دیجیتال به روش دیگری تعیین می شود که در ادامه به شما خواهیم گفت.

پروژه هایی که از آن ها نام بردیم همگی کلاهبرداری هستند و در بهترین حالت حتی اگر چیزی از شما نگیرند چیزی هم به شما نمی دهند. دقت کنید که این بهترین حالت است!

image0005.jpg

عرضه، تقاضا و صرافی

حال می خواهیم دو عامل مهم در قیمت گذاری هر ارز دیجیتال را به شما بگوییم. عامل اول صرافی است. یک ارز دیجیتال برای این که بتواند معامله شود باید در صرافی قرار بگیرد. درواقع شما باید بتوانید ارزی را که دارید به کسی بفروشید. این که شما یک ارز دیجیتال را از سایت اصلی آن بخرید اصلا به این معنی نیست که می توانید آن را به همان سایت بفروشید. خرید و فروش وظیفه صرافی است و تا زمانی که ارزی در صرافی قرار نگیرد نمی توان آن را خرید و فروش کرد.

اگر کمی به بازار توجه داشته باشید می بینید که هنگامی که ارز های جدید در صرافی های معتبر قرار می گیرند یا به اصطلاح لیست می شوند اکثرا افزایش قیمت پیدا می کنند. دلیل آن این است که این ارز حالا رسما یک ارز دیجیتال است که امکان خرید و فروش دارد و از مرحله اول ارزش گذاری با موفقیت عبور کرده است.

عامل دوم که مهمترین عامل در ارزش گذاری یک ارز است میزان عرضه و تقاضا است. این میزان تعادل میان عرضه و تقاضا است که ارزش اصلی یک ارز را تعیین می کند نه گفته ی صاحبان آن ارز. الان میلیون ها کاربر هستند که ارز دیجیتال پای را نگهداری می کنند و منتظر هستند تا روزی این ارز در یک صرافی قرار گیرد و با فروش آن پولدار شوند! اما برای این کار اول باید متقاضی باشد، آن هم به مقدار بسیار زیاد. الان میلیون ها کاربر این ارز را دارند و اکثرا می خواهند به محض آزاد شدن ارزشان را بفروشند. حال کمی فکر کنید، اگر میلیون ها کاربر بخواهند میلیون ها سکه را در مدت کوتاهی بفروشند، یعنی عرضه بسیار بیشتر از تقاضا باشد قیمت زیاد خواهد شد یا کم؟

این ها ساده ترین دلایلی بود که با کمی فکر به آن ها می توان فهمید چرا پروژه ایی مانند ارز دیجیتال پای، کینگ مانی و دگ کوین نمی توانند ارز های موفق و آینده داری باشند. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به این بازار وارد شوید سرمایه خود را به خطر نیندازید و مستقیم به سراغ ارز های اول مارکت بروید. این ارز ها حداقلش این است که کاربران زیادی دارند و یک سابقه چندین ساله درخشان از خودشان به جا گذاشته اند.

چطور ارز دیجیتال بخریم که وجود ندارد؟

ارز های دیجیتال چند وقتی است که حسابی در میان ایرانیان سر و صدا به راه انداخته است و دقیقا در همین زمان ها است که پروژه های مختلفی شروع به تبلیغ می کنند. پروژه هایی که به بهانه های گوناگون و البته جذاب سعی در اضافه کردن کاربر برای پلتفرم خود دارند. بسیاری از این پلتفرم ها با استفاده از نام کمپانی های بزرگ مانند فیسبوک و تلگرام سعی در معتبر جلوه دادن برنام خود دارند و یا با روش هایی که هر کسی که با دنیای ارز های دیجیتال آشنا باشد می داند که این روش وجود ندارد سعی در نشان دادن یک بازدهی بالا برای پروژه خودشان دارند.

image00001.jpg

ترفند پانزی

پیش از آن که به سراغ نام پروژه های مورد نظرمان برویم می خواهیم شما را با یکی از معروف ترین روش های کلاهبرداری و جذب مخاطب آشنا کنیم. این روش به نام بنیانگذار و سازنده آن، ترفند پانزی نام گذاری شده است. اما این روش در ارز های دیجیتال چطور استفاده می شود؟

روش کار به این صورت است که از شما خواسته می شود برای دریافت جایزه و یا بهره مندی از یک قابلیت خاص، افرادی را به پروژه دعوت کنید. تمام افرادی که شما به این پروژه دعوت می کنید نیز باید همین کار را انجام دهند و در نتیجه افراد زیادی به این پروژه وارد می شوند. حال، به شما گفته می شود که مثلا در ازای پرداخت ۱۰ دلار و دعوت کردن چند نفر به پروژه می توانید پس از مدتی یا به طور ماهیانه پول دریافت کنید. روش پانزی اینگونه عمل می کند که سود افراد قبلی از پول افراد جدید پرداخت می شود. این کار آنقدر ادامه پیدا می کند تا جایی که پولی که در دست سازندگان این پروژه قرار دارد به مقدار مورد نظرشان برسد و سپس دیگر نه سایتی وجود دارد و نه پروژه ای.

جدیدترین پروژه پانزی که طرفدار زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است دابل وی Double Way نام دارد. این پروژه به شما می گوید در ازای پرداخت مبلغ ۰.۰۸ اتر و همچنین دعوت از دو نفر می توانید ۰.۱۶ اتر پورسانت دریافت کنید. این سیستم دقیقا همان چیزی است که پیش تر به شما گفتیم. بقا و ادامه راه این سیستم به ورود افراد جدید بستگی دارد و با پول این افراد جدید است که سود افراد قبلی پرداخت شده و باعث می شود که این افراد همه جا بگویند که این پروژه معتبر است و کلاهبرداری نیست. اما چیزی که نمی دانند این است که عمر این سیستم ها خیلی وقت ها به چند ماه نمی رسد و ناگهان ناپدید می شود.

https://omidfadavi.me/doubleway/

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کلاهبرداری در ارز های دیجیتال تحت هیچ شرایطی قابل پیگیری نیست. یعنی شما صرفا یک آدرس کیف پول در اختیار دارید که نه مشخص است صاحبش کیست و نه این که اصلا در کجای دنیا از آن استفاده شده است. به عبارت دیگر ناپدید شدن در این پروژه ها در کمتر از چند ثانیه اتفاق می افتد و دیگر دست هیچ کس به صاحبان آن نمی رسد.

image00003.jpg

ارز های معروفی که وجود ندارند بخرید!

همان طور که گفتیم یکی از روش های معروف در کلاهبرداری ارز های دیجیتال استفاده از نام و اعتبار شرکت های بزرگ است. برای مثال پروژه دابل وی از نام و اعتبار قرارداد هوشمند اتریوم برای کار خود استفاده کرده است.

اما در اینجا می خواهیم به دو نام آشناتر بپردازیم یعنی فیسبوک و تلگرام. اگر اخبار ارز های دیجیتال را دنبال کرده باشید احتمالا می دانید که این دو کمپانی به دنبال عرضه ارز دیجیتال مخصوص به خود هستند. در این میان فیسبوک سال گذشته سر و صدای زیادی به راه انداخت. تقریبا ۲۰ کمپانی بسیار بزرگ و معتبر و چندی کمپانی دیگر حمایت و سرمایه گذاری خود را از این پروژه اعلام کردند و باعث به راه افتادن موج خبری بزرگی در شبکه های خبری شدند.

کمپانی تلگرام نیز تقریبا همچین مسیری را پشت سر گذاشت. سال گذشته این کمپانی یک عرضه اولیه به راه انداخت و توانست مبلغ زیادی را برای پروژه خود راه اندازی کند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که هیچ کدام از این کمپانی ها هنوز نتوانسته اند ارز دیجیتال خود را راهی بازار کنند و درواقع هنوز هیچ سکه لیبرا و سکه گرام که وجود داشته باشند در کار نست. در این میان اما دو پروژه جدید به نام های آپ لیبراUpLibra و گرام فری GramFree ادعا می کنند که این سکه ها را در اختیار دارند و به شما می دهند. درواقع این دو پروژه دارند فریاد می زنند که کلاهبرداری هستند اما هنوز هم افراد زیادی هستند که تا نام یک شرکت معتبر را در یک پروژه می بینند به سراغ آن می روند.

https://omidfadavi.me/what-is-uplibra/

https://omidfadavi.me/gramfree/

اگر این دو کمپانی سکه های خود را ایجاد کرده بودند و فقط آن را عرضه نمی کردند می شد گفت شاید این پروژه ها به نوعی این سکه ها را به دست آورده اند و دارند آن را عرضه می کنند. اما مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که اصلا سکه ای وجود ندارد که این دو پروژه بخواهند آن را عرضه کنند. هر دو کمپانی فیسبوک و تلگرام برای عرضه ارز های دیجیتال خود به مشکلات بزرگ قانونی برخورد کرده اند و اگر حتی یک سکه از آن ها وارد بازار شود باید جریمه بسیار سنگینی برای آن پرداخت کنند. پس می توان به سادگی پی برد که وعده این پروژه های به خیال خودشان معتبر صرفا کلاهبرداری بوده و در بهترین حالت هیچ چیز گیر شما نخواهد آمد. دقت داشته باشید که این بهترین حالت است!

پیشنهادی که می توانیم به شما داشته باشیم این است که اگر می خواهید به بازار ارز های دیجیتال وارد شوید به سراغ ارز های قدیمی و معتبری مانند بیت کوین و اتریوم و ارز های دیگر مارکت بروید که خیالتان از بابت آن ها راحت باشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که فرد یا پروژه ای بخواهد به شما پول رایگان بدهد مگر آن که در پشت ماجرا سودی بسیار بیشتر از پولی که به شما پیشنهاد داده برایش در کار باشد.

آشنایی با آکادمی آموزش ارزهای دیجیتال امید فدوی

وب سایت آموزشی امید فدوی نزدیک به دو سال است که به طور حرفه ای و تمام وقت فعالیت خود را در زمینه آموزش ارز های دیجیتال شروع کرده است. در این مجموعه آموزش های کاملی برای علاقه مندان به ارز های دیجیتال تدارک دیده شده است که می توان گفت تمامی موضوعات را به طور کامل در بر میگیرد. موضوعاتی مانند آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال، معرفی و آموزش صرافی های معتبر بین المللی و داخلی، آموزش استخراج ارز دیجیتال، آشنایی و آموزش کیف پول دیجیتال در این گروه آموزشی قرار داده شده است. 

هم اکنون بیش از ۱۲۰ مقاله آموزشی به طور کاملا رایگان در سایت این مجموعه قرار دارد و همچنین پکیج های آموزشی با بهترین قیمت برای علاقه مندانی که می خواهند به طور حرفه ای وارد این بازار شوند نیز آماده شده است. این پکیج های آموزشی به طور ویدیویی بوده و تمامی مراحل و آموزش ها به طور قدم به قدم و با کامل ترین توضیحات قرار داده شده است.

image01.jpg

کلاس آموزش بیت کوین

پیش از آنکه توضیحات این دوره را شروع کنیم باید این نکته را بگوییم که به دلیل آن که در ایران بسیاری از افراد، ارز های دیجیتال را در کنار نام بیت کوین شنیده اند و نام این ارز دیجیتال بیشتر از هر ارز دیگری شنیده شده است، ما برای این دوره از نام دوره ارز دیجیتال استفاده کرده ایم اما افرادی که به طور کلی به موضوع ارز های دیجیتال علاقه مند هستند می توانند از این دوره استفاده کرده و تمام نکات در زمینه ارز های دیجیتال را بدون مشکل فرا گیرند. 

https://www.zoomit.ir/2020/5/21/348755/omidfadavi-comprehensive-training/

اما دوره ی آموزش بیت کوین که از آن صحبت می کنیم چیست و چه نام دارد؟ «دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال» نام کامل ترین دوره ای است که در آکادمی امید فدوی برای علاقه مندان به این حوزه تدارک دیده شده است. این دوره که به جرأت می توان گفت یکی از کامل ترین و بروزترین دوره های آموزش ارز دیجیتال به زبان فارسی در سطح اینترنت است به طوری آماده شده است که تمامی کاربران، از سطح مبتدی و تازه کار، تا پیشرفته و حرفه بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. درواقع مهم نیست شما در چه سطحی از اطلاعات در زمینه ارز های دیجیتال قرار دارید، این پکیج آموزشی حتما نکات و راه و روش های جدید و ویژه ای برای شما دارد. 

https://www.zoomit.ir/2020/5/21/348755/omidfadavi-comprehensive-training/

این دوره آموزشی در ۱۸ فصل مفصل آموزشی آماده شده است و تمامی مباحث مورد نیاز کاربران در زمینه ارز های دیجیتال را شامل میشود.

در ادامه عنوان برخی از فصل های آموزشی را به شما خواهیم گفت:

-معرفی فناوری بلاکچین

-ماینینگ یا استخراج ارز های دیجیتال

-کیف پول های ارز دیجیتال

-معرفی و آشنایی با صرافی های معتبر

-آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

-آشنایی با انواع تحلیل

-آموزش صرافی بایننس

-آموزش استفاده از سیگنال های خرید و فروش

این دوره آموزشی هر چند مدت یکبار بروز شده و کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که همیشه جدیدترین مطالب آموزشی را دریافت می کنند. لازم است خاطر نشان کنیم که دریافت آپدیت های آموزشی برای کاربرانی که قبلا این پکیج را تهیه کرده اند کاملا رایگان می باشد. 

همچنین کاربرانی که این دوره را تهیه می کنند پس از گذراندن آن می توانند برای دریافت مدرک بین المللی از آکادمی MPT اتریش نیز اقدام کنند. این دوره آموزشی یکی از تنها دوره های آموزش آنلاین ارز دیجیتال است که به کاربران خود مدرک معتبر و بین المللی اهدا می کند.

image03.jpg

آموزش صرافی بیتمکس

صرافی بیتمکس یکی از بهترین صرافی های دنیای ارز دیجیتال به شمار می رود و می توان گفت از نظر حجم معاملات، محبوبیت و تاثیر در بازار، در بین سه صرافی اول ارز های دیجیتال قرار دارد. استفاده از این صرافی مزیت های فراوانی را برای کاربرانش به همراه دارد اما مانند بسیاری از صرافی های بین المللی دیگر، استفاده از این صرافی نیز برای کاربران ایرانی محدودیت هایی دارد. کاربران ایرانی که می خواهند در این صرافی فعالیت کنند نیاز به استفاده از برخی روش ها برای دور زدن تحریم ها دارند. در پکیج آموزش صرافی بیتمکس تمام این آموزش ها به طور کامل و مرحله به مرحله در قالب ویدیویی به کاربران داده می شود. این آموزش ها از این جهت اهمیت بالایی دارند که در صورتی که مشخص شود کاربر از ایران به این صرافی وارد شده است، حساب کاربری آن بلاک شده و برای خارج کردن پول از حساب صرافی با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد. 

https://www.zoomit.ir/2020/5/21/348755/omidfadavi-comprehensive-training/

برخلاف صرافی های ایرانی، صرافی های خارجی نظیر بیتمکس قابلیت های فراوانی برای کاربران خود تدارک دیده اند و علاوه بر معاملات معمولی، معاملات اهرم دار و برخی دیگر از معاملات را نیز پشتیبانی می کند. استفاده از تمامی این قابلیت ها و معاملات هیجان انگیز نیازمند آشنایی با سیستم آن ها و درک کامل ریسک ها و خطرات این معاملات است. در این پکیج آموزشی به طور کامل آموزش هایی نظیر قرار دادن پوزیشن لانگ و شورت، استاپ لاس و اهرم معاملات گفته شده و کاربران پس از تماشا و گذراندن این دوره می توانند بدون مشکل از تمام قابلیت های این صرافی نهایت استفاده را ببرند.

پشتیبانی و پاسخ به سوالات کاربرانی که این پکیج را تهیه کرده اند کاملا رایگان بوده و در کوتاه ترین زمان به آن رسیدگی خواهد شد.


در پایان، اگر شما نیز به بازار ارز های دیجیتال علاقه مند هستید می توانید از مقالات رایگان و پکیج های آموزش ویدیویی این مجموعه نهایت استفاده را داشته باشید. همچنین برای افرادی که می خواهند سرمایه گذاری بزرگی داشته باشند و یا سوالات بسیاری دارند که می خواهند پاسخ کامل و دقیقی برای تمامی آن ها به دست آورند امکان دریافت مشاوره آنلاین (غیر حضوری) فراهم شده است. تنظیم وقت مشاوره کاملا بر اساس درخواست کاربر بوده و در مدت زمان مشاوره به تمامی سوالات کاربر به طور کامل و دقیق پاسخ داده می شود.

فراموش نکنید که دیر سود کردن بهتر از زود ضرر کردن است. ارز های دیجیتال بازاری پرسود است که برای استفاده از آن باید ابتدا زمانی را برای آموزش کنار گذاشت. باعث افتخار ما است که میزبان شما در آکادمی امید فدوی باشیم.