مجله علمی آموزشی الودانش

در این وبلاگ جدیدترین و بهترین مطالب علمی آموزشی را فرا بگیرید

مجله علمی آموزشی الودانش

در این وبلاگ جدیدترین و بهترین مطالب علمی آموزشی را فرا بگیرید

چگونه به طور حرفه ای وارد بازار ارزهای دیجیتال شویم؟

ارزهای دیجیتال و بیت کوین عنوانی به نسبت جدید هستند که در چند سال گذشته نامشان به گوش خیلی ها رسیده است و توجه بسیاری از افراد مخصوصا فعالان حوزه سرمایه گذاری را به سمت خود جلب کرده است. این بازار به دلیل اینکه معیار قیمت در آن دلار آمریکا می باشد در بسیاری از کشور های در حال توسعه مانند ایران به دلیل شرایط اقتصادی خاصی که در آن ها وجود دارد طرافداران بسیار زیادی پیدا کرده است. استفاده از این ارزهای دیجیتال و کار کردن با آن ها چندان دشوار نیست اما لازم است تا پیش از شروع کار از یک دوره جامع ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-96/3676152-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%25

در ایران آکادمی ها و آموزشگاه های زیادی هستند که به این مبحث پرداخته اند. معتبرترین پکیج های آموزشی در این زمینه را می توان اطلس ارز دیجیتال که توسط سایت ارز دیجیتال ارائه می شود، دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال که توسط سایت آکادمی امید فدوی عرضه شده است و دوره جامع کریپتولند که توسط صرافی کریپتولند عرضه شده است معرفی کرد. البته با کمی گشت و گذار در سطح اینترنت به دوره های دیگری نیز برخورد خواهید کرد اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید فعالیت تخصصی وب سایت های نام برده شده در زمینه بیت کوین و سایر ارزها می باشد. این سایت ها به طور اختصاصی بر روی همین بازار فعالیت دارند و به همین دلیل دوره های آن ها از سایر مجموعه هایی که حوزه تخصصی آن ها ارز دیجیتال نیست، معتبر تر است. 

 https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-96/3676152-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%25

صرافی معتبر و قابل اعتماد

همان طور که گفتیم استفاده از ارزهای دیجیتال کار چندان پیچیده ای نیست اما در این میان نکاتی هست که با رعایت کردن آن ها می توانید بیشترین مقدار سود را به دست آورید. یکی از مهم ترین مفاهیم اولیه که باید به طور کامل با آن آشنا شوید صرافی ارز دیجیتال است. صرافی های ارز دیجیتال مهم ترین مرحله در استفاده از این ارز ها هستند زیرا شما تمام سرمایه و دارایی خود را در آن ها قرار می دهید و اگر این صرافی ها امنیت کافی را نداشته باشند و یا قابلیت های معامله ای پیشرفته ای را در اختیار شما قرار ندهند ممکن است سرمایه شما به کلی از دست برود و یا آن طور که باید و شاید موفق عمل نکنید. پیشنهاد می کنیم پیش از آن که دارایی خود را وارد یک صرافی کنید کمی در سطح اینترنت جست و جو کنید و یا از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند سوال کرده و با صرافی های معتبر و قابل اعتماد آشنا شوید و بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های حال حاضر ارز دیجیتال، صرافی بایننس می باشد. این صرافی جزو پنج صرافی قدرتمند و بسیار معتبر در این زمینه می باشد که با قابلیت های پیشرفته ای که برای کاربران در نظر گرفته است توانسته اعتماد بسیاری به دست آورد. یکی از بهترین قابلیت های این صرافی امکان ثبت سفارش به صورت oco می باشد. در صرافی های ارز دیجیتال دو نوع تنظیم در سفارش وجود دارد. یکی از آن ها این است که پس از خرید یک ارز سفارش خود را به گونه ای تنظیم می کنید که در صورتی که اری شما به قیمت مورد نظر رسید، سیستم صرافی به طور خودکار ارز شما را بفروشد و آن را تبدیل به هر ارز دیگری که می خواهید کند. برای مثال شما در قیمت ۹۰۰۰ دلار یک واحد بیت کوین تهیه می کنید و تنظیم می کنید زمانی که قیمت به ۹۱۰۰ دلار رسید بیت کوین شما فروخته شود و مثلا به تتر تبدیل شود. همین کار برای قیمت پایین نیز وجود دارد که به آن استاپ لیمیت یا حد ضرر می گویند. در این نوع سفارش شما تنظیم می کنید که در صورتی که قیمت افت کرد و به یک مقدار مشخصی رسید ارز شما فروخته شود تا از ضرر بیشتر جلوگیری شود.

حال، صرافی بایننس قابلیت oco را معرفی کرده است که در آن به طور همزمان می توانید برای سفارش خود حد ضرر و حد فروش تعیین کنید. آموزش oco بایننس یکی از مواردی است که در دوره های آموزشی وجود دارد و می توانید با استفاده از آن سفارش خود را تنظیم نمایید. 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-96/3676152-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%25

 

آیا می شود در ایران از صرافی های خارجی استفاده کرد؟

همان طور که احتمالا در جریان هستید کشور ما تحت سنگین ترین تحریم های بین المللی قرار دارد و امکان کار کردن با بسیاری از شبکه های مالی برای افراد داخل ایران امکان پذیر نیست. برخی از صرافی های ارز دیجیتال نیز امکان هرگونه همکاری و ارائه خدمات برای ایرانیان را بسته اند اما خوشبختانه صرافی بایننس تاکنون این کار را نکرده است. این صرافی همیشه با ایرانیان با ملایمت برخورد کرده است و حتی در زمان هایی که حساب کاربری به دلیل تشخیص اتصال از ایران مسدود می شود امکان برداشت وجه با ارسال مدارک به صرافی وجود دارد. البته برای استفاده از این صرافی از داخل ایران نیاز به برخی تنظیمات کامپیوتری است تا به نوعی بتوان محدودیت ها را دور زد. به همین دلیل دقت داشته باشید که اگر می خواهید با این صرافی کار کنید و از امکانات آن استفاده کنید حتما از آموزش های موجود در سایت آکادمی امید فدوی استفاده نمایید. همچنین برخی از پکیج های آموزشی به مدت محدودی تخفیف خورده و یا حتی رایگان شده اند که پیشنهاد می کنیم آن ها را از دست ندهید. 

 

با بهترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید


ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده اند و روز به روز به تعداد افرادی که از آن ها استفاده می کنند بیشتر می شود. استفاده از ارزهای دیجیتال کار چندان سختی نیست. شما باید با برخی اصطلاحات اولیه آشنا شوید و نرم افزار های مورد نیاز خود را تهیه و نصب کنید. پس از آن نیاز به یک صرافی معتبر دارید تا بتوانید به انجام معامله بپردازید. در ادامه می خواهیم شما را با دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال آشنا کنیم و از اهمیت آموزش آن ها برایتان بگوییم. دوره بیتمکس و آموزش صرافی بایننس و قابلیت های آن مانند  بایننس فیوچرز برای بسیاری از افراد امری حیاتی به شمار می رود. 

https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/351787-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%25D

 

اگر به دنبال آموزش تخصصی ارزهای دیجیتال و صرافی های مختلف باشید در سطح اینترنت مقاله های رایگان و دوره های آنلاین زیادی را پیدا خواهید کرد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این مقالات رایگان صرفا کلیات به شما گفته می شود و راز و رمز ها و میان بر ها به طور کامل و مشخصی ارائه نمی شوند. در بخش دوره های آموزشی هم باید دقت بسیاری به دوره ای که انتخاب می کنید داشته باشید. بسیاری از موسسات با اینکه به طور تخصصی هیچ فعالیتی در زمینه ارزهای دیجیتال ندارند اما به دلیل وجود تقاضا از طرف مردم اقدام به ساخت دوره های آموزشی ارز دیجیتال می کنند که در آن ها هم دقیقا همان مطالبی گفته می شود که در مقالات رایگان اینترنتی وجود دارد. پیشنهاد می کنیم در انتخاب دوره مناسب دقت کنید و به سراغ دوره هایی بروید که توسط آکادمی هایی ارائه می شوند که به طور تخصصی در بخش ارزهای دیجیتال فعالیت دارند. در حال حاضر دوره اطلس ارز دیجیتال که توسط سایت ارز دیجیتال تهیه شده است و دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال که توسط آکادمی امید فدوی آماده شده است جزو بهترین و معتبرترین دوره های آموزشی هستند که پکیج هایشان همواره بروز بوده و جدیدترین آموزش ها را برای علاقه مندان قرار می دهند. برای علاقه مندان به دوره های آموزشی باید این نکته را بگوییم که علاوه بر مقالات سایت که به طور روزانه بروز می شوند، پکیج هایی نیز به مدت محدود به طور رایگان در سایت قرار داده شده است که می توانید از آن استفاده نمایید.

https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/351787-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%25D



لزوم استفاده از صرافی های بین المللی

سریع ترین راه برای استفاده از ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن ها استفاده از صرافی های ارز دیجیتال است. در ایران چند سالی است که صرافی های ارز دیجیتال شروع به کار کرده اند و تقریبا یکی دو سالی می شود که رقابت در بین صرافی های ایرانی نیز زیاد شده است و شاهد قیمت های خرید و فروش رقابتی مخصوصا به صورت ریالی هستیم که این خودش خبر بسیار خوبی به شمار می رود. البته صرافی های داخلی هنوز جای پیشرفت زیادی دارند و قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار داده اند چندان زیاد نیست. صرافی های خارجی علاوه بر قابلیت هایی مانند استاپ لاس، انواع بسیار مختلفی از سفارش را نیز در پلتفرم خود قرار داده اند که کاربر با توجه به توان مالی و میزان ریسک خود می تواند هر کدام از آن ها را انتخاب کند. تعداد انگشت شماری از صرافی های داخلی امکاناتی بیشتر از خرید و فروش و معامله ساده را در اختیار کاربران قرار می دهند و همین نکته باعث شده است تا افراد حرفه ای به سراغ صرافی های معتبر خارجی مانند بایننس و بیتمکس بروند. 

 

صرافی های خارج از ایران خیلی با کاربران ایرانی خوش برخورد نیستند و افراد داخل ایران برای استفاده از خدمات آن ها باید از ابزار هایی برای تغییر آی پی و ناشناس ماندن استفاده کنند. اما برای افرادی که می خواهند با ریسک و سرعت بیشتری به کسب درآمد از این راه بپردازند تمام این موارد را پذیرفته و از صرافی های خارجی استفاده می کنند. شما هم می توانید از همان ابتدای کار خود به سراغ همین صرافی ها بروید و از روز های اول، فعالیت در بازار را به طور حرفه ای یاد بگیرید. فراموش نکنید که صرافی های بایننس و بیتمکس در صورتی که متوجه شوند کاربری از ایران به سیستم آن ها وارد شده است حساب آن فرد را مسدود می کنند و خارج کردم دارایی از آن حساب ها نیازمند زمان از گفت و گو با پشتیبانان صرافی است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما از پکیج های آموزشی این دو صرافی استفاده کنید تا چنین مشکلاتی برایتان پیش نیاید. 

 

همچنین در وب سایت آکادمی امید فدوی برخی از پکیج ها به مدت محدود و با تخفیف های بسیار خوب و حتی ۱۰۰ درصدی به کاربران عرضه می شوند که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها دیدن کنید. 

یکی از نکات مثبت این آکادمی در مقایسه با سایر مراکز آموزشی تنوع بالا در پکیج ها و مقالات می باشد. بسیاری از موسسات صرفا یک پکیج جامع را برای آموزش ارز دیجیتال در نظر گرفته اند که مطمئنا برخی کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای به آن ها نیازی ندارند زیرا با بسیاری از بخش ها آن آشنا هستند. در آکادمی امید فدوی علاوه بر دوره جامع، دوره های متنوع دیگری نیز قرار گرفته است که حتی کاربران حرفه ای نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند بدون آن که نیاز باشد آموزش های وایه ای را تماشا کنند. 

 

دوره‌های آموزشی بیت کوین

دوره‌های آموزشی بیت کوین، شاید شما هم خسته‌اید از حجم سرمایه‌گذاری‌های بی‌هدفی که انجام داده‌اید و در نهایت به سودی که مدنظرتان هم بوده دست پیدا نکرده‌اید.

اگر شما هم به دنبال یک سرمایه‌گذاری مطمئن در دوره‌های آموزشی بیت کوین هستید، باید بدانید که امروزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین یکی از انواع سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و امکان ضرر هم در آن بسیار کمتر از سایر سرمایه‌گذاری‌های بازار است.

اگر شما هم قصد دارید که روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم در این بخش با ما و لذت یادگیری و سرمایه‌گذاری در دوره‌های آموزشی بیت کوین همراه باشید.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-digital-currency-genius-course/

دوره‌های آموزشی بیت کوین شامل توضیح چه مفاهیمی است؟

زمانی که صحبت از بیت کوین به میان می‌آید همواره هستند افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند و یا حتی با مفهوم ارزهای دیجیتال آشنا نیستند.

حتی ممکن است که برخی از افراد این مفاهیم را دروغین بپندارند و یا تصور کنند که بیت کوین تنها برای فریب اذهان عمومی به بازار ارائه شده استو دست قدرتمند کشوری در حال سود بردن از دارایی‌های مردم است.

اما نه، اینطور نیست. بیت کوین در واقع اولین نوع ارز دیجیتال است که در سال 2007 به بازار ارائه شده است. هویت فردی که به عنوان یک نابغه مطرح می‌شود و بیت کوین را ارائه کرده است همچنان هم نامشخص است.

شما در دوره‌های آموزشی بیت کوین به صورت کامل با این مفاهیم آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که چرا بیت کوین یک ارز دیجیتال رمزگذاری شده و نامتمرکز است.

دوره‌های آموزشی بیت کوین شامل توضیحات آلت کوین هم می‌شود!

همانطور که گفته شد بیت کوین نخستین ارز دیجیتال است اما پس از آن چیزی حدود 900 ارز دیجیتال به بازار ارائه شده است، که از جمله آن‌ها می‌توان به آلت کوین‌ها و یا بیت کوین‌های سری بعد اشاره کرد.

آلت کوین در واقع به معنای ارز جایگزین است. زمانیکه سخن از دوره‌های آموزشی بیت کوین به میان می‌آید امکان ندارد که مفاهیم آلت کوین در آن جای داده نشود.

ارزهای دیجیتال به صورت کد نویسی و رمزگذاری شده مورد استفاده هستند و می‌توان اینطور گفت که این پول‌های دیجیتال یک فرمت کاغذی ندارند.

بلکه به صورت رمزگذاری شده نگهداری می‌شوند و شما باید آن‌ها را استخراج کنید.

استخراج بیت کوین اما کار راحتی نیست و شما به طور کامل در دوره‎های آموزشی بیت کوین با نجوه استخراج آن‌ها آشنا خواهید شد.

نکته‌ی جالبی که باید در مورد این ارزها بدانید این است که این پول‌ها در واقع غیر قابل کپی شدن و هک شدگی هستند.

که به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، چرا که امکان جعل و همچنین اختلاس در آن‌ها وجود ندارد.

دوره‌های آموزشی بیت کوین شامل توضیحاتی در زمینه پیشینه بیت کوین است!

شما نمی‌توانید روی یک ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، اگر که پیشینه و موفقیت‌ها وشکست‌های آن را به طور کامل ندانید.

در این صورت ممکن است که سرمایه‌گذاری روی بیت کوین در واقع به نوعی ریسک باشد.

بیت کوین همانند طلا و دیگر ارزهای مختلف پشتوانه‌ای ندارند که ارزش آن بدان وابسته باشد، بلکه ارزش آن تماماً به خودش بستگی دارد.

اگر شما هم تاکنون از طلا یا حتی ارزهای غیر دیجیتال به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده کرده‌اید باید بدانید که بیت کوین در واقع مانند طلا نیست و نمی‌توانید آن را به صورت فیزیکی در بانک سرمایه‌گذاری کنید.

بیت کوین در واقع یک نوع پول مجازی است که یک سیستم مستقل را دنبال خواهد کرد و شما نمی‌توانید توسط سیستم بانکداری آن را پس‌انداز کنید.

دقت داشته باشید که ارزش بیت کوین هم مانند سایر سهام به صورت روزانه بالا و پایین می‌شود و شما می‌توانید آن را توسط کیف پول‌های دیجیتال که در این زمینه طراحی شده‌اند به افراد دیگری انتقال دهید و مبادلات مختلفی را هم با آن انجام دهید.

نحوه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با دوره‌های آموزشی بیت کوین

شما برای اینکه بتوانید با نحوه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آشنا شوید می‌توانید در دوره‌های آموزشی بیت کوین شرکت کنید.

علاوه بر آن می‌توانید از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت آنلاین در این زمینه در اینترنت وجود دارند هم استفاده کنید.

اگر نمی‌توان بیت کوین را در بانک نگهداری کرد پس کجا می‌توان آن را ذخیره کرد؟

در واقع شما تمامی ارزهای خود را در یک کیف پول دیجیتالی نگهداری خواهید کرد که برای استفاده از این ارز و همچنین خرید و فروش می‌توانید آن را به کیف پول شخص دیگری انتقال دهید.

دقت داشته باشید که در دوره‌های آموزشی بیت کوین شما به صورت کامل با کیف پول ارز دیجیتال آشنایی پیدا می‌کنید.

  • کیف پول ارز دیجیتال در واقع یک نوع نرم افزار غیرمتمرکز است.
  • که توسط کلیدهایی که در اختیار دارید می‌توانید داده‌های دیجیتالی را دریافت کنید.
  • همچنین باقی مانده حساب خود را نیز رویت کنید.

با توجه به اینکه امروزه بیت کوین توسط میلیون‌ها نفر در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما هنوز هم هستند افرادی که در شناسایی این نوع ارزهای دیجیتال دچار مشکل می‌شوند و حتی تبادلات را هم نمی‌شناسند.

دوره‌های آموزشی بیت کوین

اگر شما هم می‌خواهید از بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری با سود بسیار زیاد استفاده کنید، باید بدانید که در واقع باید اول با مفاهیم بیت کوین به صورت کامل آشنا شوید.

اگر هیچ پیش زمینه‌ای در این مورد ندارید می‌توانید با دوره‌های آموزشی بیت کوین به صورت آنلاین و غیرحضوری تمامی پیچ و خم‌هایی که باید در این راه با آن‌ها آشنا شوید را یاد بگیرید و در نهایت به سود کلانی برسید.

آموزش ارز دیجیتال را فراموش کنید!

آموزش ارز دیجیتال را فراموش کنید! تصور شما از ارزهای دیجیتال چیست؟

آیا اینطور فکر می‌کنید که ارزهای دیجیتال در واقع برای شما مشکل‌ساز خواهند بود یا می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب از آن استفاده کنید؟

شاید تمامی اینها به تصور شما از ارز دیجیتال بستگی داشته باشد، اگر شما هم به دنبال یک سرمایه‌گذاری مناسب و پرقدرت نیستید پس آموزش ارز دیجیتال را فراموش کنید.

https://omidfadavi.me/wp-admin/post.php?post=3281&action=edit

آموزش ارز دیجیتال شامل چه مباحثی می‌شود؟

هنوز هم بسیاری از مردم در اینکه بخواهند با مفهوم ارز دیجیتال ارتباط برقرار کنند دچار مشکل هستند و تصورات عجیب و غریبی از این نوع ارزهای دیجیتال در سر دارند.

برخی معتقد هستند که این نوع ارزها در واقع به پشتیبانی کشورهایی که به دنبال قدرت هستند به صورت صوری ساخته شده‌اند تا سرمایه شما را اختلاس کنند.

برخی دیگر هم به هیچ وجه باور نمی‌کنند که یک نوع پول و سرمایه حالت کاغذی و قابل لمس نداشته باشد و به صورت دیجیتالی موجود باشد. اما تصور شما در مورد ارز های دیجیتال چیست؟

آموزش ارز دیجیتال شامل توضیح این نوع ارزها:

ارز دیجیتال که لغت لاتین آن Cryptocurrency است، در واقع یک نوع پول الکترونیکی به شمار می‌آید که به این صورت طراحی شده است.

ارزهای دیجیتال شامل ویژگی‌های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف واسطه‌ها اشاره کرد.

در واقع این نوع ارزها به صورت ناشناس مورد استفاده قرار می‌گیرند، که این امر باعث ایجاد امنیت بیشتر در آن‌ها هم شده است.

ارزهای دیجیتال که به آن‌ها ارزهای رمزگذاری شده هم گفته می شوند، در واقع برای انتقال مبالغ پولی در اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با اینکه تصور بسیاری در آموزش ارز دیجیتال این است که این نوع ارزها به صورت متمرکز هستند، اما اینطور نیست و نمی‌توان آن‌ها را هک کرد یا مورد پیگیری قرارداد در نتیجه امکان اختلاس هم در آن‌ها وجود ندارد.

در آموزش ارز دیجیتال به شما خواهیم گفت که نخستین ارز دیجیتال بیت کوین است که در سال 2009 به بازار ارائه شده است.

هم اکنون هم در آموزش ارز دیجیتال بسیاری از افراد به دنبال آموزش بیت کوین هستند چرا که ارزش آن در چندین سال گذشته در بازار چندین برابر بوده است.

با این وجود در طی سال‌های اخیر همچنان هم تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال به بازار ارائه شده‌اند که می‌توان تعداد آن‌ها را حدود 900 عدد تخمین زد.

در حال حاضر شاید نه تمامی این تعداد، اما یک عده خاص از آن‌ها در بازار این نوع ارزها شهرت جهانی دارند که در آموزش ارز دیجیتال به آن خواهیم پرداخت.

چرا دوره آموزش ارز دیجیتال شامل توضیحات بیت کوین، اتریوم و را طراحی شده است؟

اغلب افرادی که هم اکنون در بازارهای مالی در حال فعالیت هستند حتی تا کنون یک بار هم نامی از ارزهای دیجیتال نشنیده‌اند.

بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های کلان هستند هیچ اطلاعی در این زمینه ندارند.

اما با توجه به اینکه امروزه این بازار به صورت همه‌گیر مورد استفاده قرار گرفته است و رونق آن بی‌سابقه بوده است.

معاملات ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر منجر به ایجاد مراکز متعددی برای آموزش ارز دیجیتال شده است که اغلب آن‌ها به صورت اینترنتی در حال فعالیت هستند. 

جالب است بدانید که شما می‌توانید به جای شرکت در کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال، به ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت رایگان و آنلاین در این زمینه طراحی شده‌اند مراجعه کنید.

ارزش ارز دیجیتال به چه چیز وابسته است؟

زمانیکه صحبت از ارزش ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، عده‌ای تصور می‌کنند که این نوع ارزها معمولاً به دلیل تقاضای بیش از حد توانسته‌اند تا در این زمینه محبوبیت کسب کنند.

اما شاید نتوان تمامی دلیل ارزش ارز دیجیتال را ناشی از این مورد دانست. انتقال سریع، کارمزد انتقال پایین، نبودن هیچ مرکزیتی برای کنترل دارایی شما ریسک کمتر برای سوداگران و…

باعث شده است تا امروزه به جای استفاده از سرمایه‌گذاری‌هایی که ممکن است آینده‌ای نامعلوم در انتظار آن‌ها باشد عده‌ی بیشماری از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

البته باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همچنان دارای ریسک‌های مرتبط با خودش است که شما می‌توانید با مراجعه به اساتید خبره در این زمینه ریسک این نوع معاملات را کاهش دهید.

اگر شما هم علاقه‌مند به ورود به این بازار هستید باید بدانید که در واقع آموزش جز رکن‌های اصلی در این زمینه به شمار می‌آید که باید آن را به صورت علمی فرا بگیرید.

مخاطبین دوره آموزش ارز دیجیتال چه افرادی هستند؟

  • مخاطبین این دوره معمولاً افرادی هستند که به دنبال روش‌های نوین و مطمئن در زمینه سرمایه‌گذاری هستند.
  • افرادی هستند که می‌خواهند پس‌انداز خود را به سود تبدیل کنند.
  • افرادی هستند که به دنبال ریسک‌های کمتری در سرمایه‌گذاری هستند، همانطور که امروزه شاهد هستیم ممکن است که پس‌انداز در سایر ارزهایی مانند دلار و یورو شما را با شکست مواجه کند.
  • افرادی که می‌خواهند حین معامله کارمزدهای پایین‌تری را داشته باشند.
  • افرادی که به صورت فعال در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند و به دنبال این هستند تا زندگی بهتری داشته باشند.
  • افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌اند؛ این فشر می‌تواند دانشجویان و کارمندان و ... را نیز در بر داشته باشد.

دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال

در آموزش ارز دیجیتال به این خواهیم پرداخت که چرا ارزهای دیجیتال بسیار مورد اهمیت هستند.

در واقع شاید بتوان اینطور گفت که ارزهای دیجیتال بخش عمده‌ای از محبوبیت خود را مدیون امنیت بسیار بالایی هستند که برای مالکان به وجود آورده‌اند.

ارزهای دیجیتال بک مالک مشخص و خاص ندارند و هیچکس نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند یا با هک کردن آن‌ها اقدام به اختلاس کند.

استفاده از این نوع ارزها در واقع هیچ نیازی به ثبت نام و مدارک مختلف ندارد. همچنین امکان تقلب هم در انتقال آن‌ها وجود ندارد.

در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید

در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید! بدون شک می‌دانید که امروزه نام ارز دیجیتال بسیار بر زبان‌ها افتاده است و همه آن را به عنوان یکی از بهترین انواع سرمایه‌گذاری‌ها می‌دانند.

در این بین اما باز هم کسانی هستند که با شنیدن این نام به شما می‌گویند که روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید.

 اما آیا این حرف درست است یا نه؟ با ما در بررسی ارزهای دیجیتال در ادامه مطلب همراه شوید.

https://omidfadavi.me/what-is-cryptocurrency/

ارز دیجیتال چیست؟

شاید یکی از دلایلی که اغلب مردم می‌ترسند از ارزهای دیجیتال استفاده کنند، این است که این عنوان هنوز هم به صورت نامفهوم بیان شده است و ممکن است برای خیلی از مردم ناآشنا باشند.

بدون شک اگر شما هم برای اولین بار نام یک پول دیجیتال و غیر کاغذی را بشنوید که بیش از میلیون‌ها تومان ارزش دارد به فکر فرو می‌روید.

که اگر این پول حالت سنتی ندارد و نمی‌توانید آن را ذخیره کنید پس چطور با سرمایه‌گذاری روی آن می‌توانید به سود برسید؟

در این حال باید به شما بگوییم که اگرچه ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از مفاهیم ناشناخته محسوب می‌شوند، اما از چنان اعتباری در بازار ارزهای دیجیتال برخوردارند که بدون شک به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید این سرمایه‌گذاری را به صورت کاملاً تاثیرگذار انجام دهید.

ارز دیجیتال در واقع یک مفهوم است که شما نمی‌توانید آن را لمس کنید

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که در این زمینه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، در واقع شامل یک سری پول‌های الکترونیکی و دیجیتال هستند که به صورت غیرمتمرکز در بازار وجود دارند.

شاید تصور کنید که این نوع ارزها معمولاً غیر قابل استفاده هستند چرا که شما نمی‌توانید آن‌ها را به صورت فیزیکی جابجا کنید.

اما صبر کنید، شما در آموزش ارز دیجیتال خواهید فهمید که این نوع ارزها هم در واقع این توانایی را دارند که همانند سایر ارزها جابه جا شوند تنها بستر آن‌ها متفاوت از بانک است.

شما نمی‌توانید مانند ارزهای دیگر آن‌ها را در بانک‎ها جابجا کنید، بلکه از یک کیف پول الکترونیکی به یک کیف پول الکترونیکی دیگر انتقال داده خواهند شد.

نخستین ارز دیجیتال

زمانیکه صحبت از ارز دیجیتال به میان می‌آید بدون شک شما هم می‌خواهید بدانید که نخستین ارز دیجیتال کدام بوده است؟

بیت کوین نام نخستین ارز دیجیتال است که برای تبادلات مالی در سال 2009 به بازار ارائه شده است.

این نوع ارز دیجیتال معمولاً دارای ویژگی‌های مختلفی است که آن را به یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

این نوع ارزها در عین اینکه غیر قابل جابجایی به غیر هستند اما می‌توانند به صورت موثر در تبادلات مختلف مورد استفاده قرار گیرند که همین نکته آن‌ها را به یک انتخاب مناسب تبدیل خواهد کرد.

بدون شک می‌دانید که ارز دیجیتال در واقع با پول سنتی تفاوت‌های بسیاری دارد. همانطور که می‌دانید ارز دیجیتال مانند پول های سنتی نیست که بتوانید آن را در کیف پول خود یا بانک نگهداری کنید.

همچنین می‌توان اینطور گفت که ارزهای دیجیتال یک پشتوانه مانند طلا ندارند که باعث افزایش قیمت آن‌ها شود.

اگر قیمت آن‌ها بالا و پایین می‌شود در واقع به دلیل این است که آن‌ها خودشان دارای ارزش هستند.

برای تبادل ارز دیجیتال از تحلیل‌هایی استفاده می‌شود که در این زمینه انجام می‌گیرد و به شخص اجازه می‌دهد تا از آن‌ها به عنوان یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری استفاده کند.

استقبال مردم از ارزهای دیجیتال

در واقع اینطور گفته می‌شود که فرد اگر بخواهد روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند، اغلب افراد او را از این راه باز می‌دارند اما این دلیلی به غیر از عدم اطلاع ندارد.

شما باید بدانید که در این راه باید صبور باشید تا بتوانید به سوددهی از ارزهای دیجیتال برسید و اینطور نیست که به سادگی بتوانید از این نوع ارزها بهره‌برداری کنید.

دقت داشته باشید که ارز دیجیتال معمولاً برای استفاده نیازمند یک آموزش است که شما می‌توانید به صورت دوره‌های آنلاین و همچنین ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت رایگان در این زمینه در اینترنت وجود دارند استفاده کنید.

شاید تصور کنید که این نوع آموزش مناسب شما نیست و در نهایت نمی‌توانید از آن استفاده کنید اما اینطور نیست و شما باید تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید از این نوع ارزهای دیجیتال بهره‌برداری کنید.

امروزه کشورهای بسیاری هستند که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند و از جمله آن‌ها می‌توان به کشورهای اروپایی اشاره کرد.

در واقع اینطور به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال در همین حین که ناشناخته است اما برای عده ی بسیاری هم شناخته شده است و می‌توانند به صورت موثر از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

ارز دیجیتال نخرید!

ممکن است که این جمله را بارها و بارها بشنوید اما دیگر به خوبی می‌دانید که ارزهای دیجیتال در واقع در عین اینکه ممکن است ناشناخته باشند اما یکی از بهترین انواع ارزهایی هستند که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مناسب که ارزهای دیجیتال را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است این است که توانایی اختلاس و همچنین هک شدن در آن‌ها وجود ندارد.

در واقع شما زمانیکه یک ارز دیجیتال را خریداری می‌کنید سهام آن تماماً به شما تعلق دارد و می‌توانید آن را به فروش برسانید، بخرید و یا با آن به انجام مبادلات بپردازید.

 مبادلات ارزهای دیجیتال معمولاً به این صورت انجام می‌شود که شما می‌توانید آن را از کیف پول ارز دیجیتال خود به یک فرد دیگر انتقال دهید.

جالب است بدانید که تمامی تراکنش‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود در واقع در یک دفتر کل مرکزی ثبت خواهد شد و بدین طریق امکان هرگونه کلاهبرداری سلب می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان کامل در این زمینه فعالیت کنید.